Cíl vaší práce:
- Vydělat firmě peníze. - Přivádět klienty, udržet je spokojené a udržovat dlouhodobé spolupráce.
- Close rate nad 40 % (% uzavření obchodů. Pokud z 10 schůzek uzavřete 4 spolupráce, tak close rate je 40 %)
- Churn rate pod 10 % (Kolik zákazníků skončilo spolupráci v daném měsíci. 1 z 10 aktivních klientů skončí, tak churn rate je 10 %.)
Náplň práce:
- Práce na IČO z domu nebo odkudkoliv se svým notebookem a telefonem.
- Uzavírání spoluprací na videohovorech/telefonních hovorech. Schůzky dostanete rezervované v kalendáři. Analýza marketingu a podnikání klienta, zjištění, zda dokážeme pomoci, návrh spolupráce, nabídka a uzavření při hovoru - platba kartou. (Vše vás naučím, máme vytvořené postupy, první hovory budu dělat s vámi.)
- Předávání přístupů k reklamním účtům na sociálních sítích na hovorech a onboarding klientů.
- Komunikace s klienty telefonicky/videohovorem pravidelně minimálně 1x týdně.
- Sdělení dosavadních výsledků a návrh dalšího postupu.
- Komunikace s marketérem, který klientovi staví a spravuje kampaně, aby byly splněny požadavky klienta z hovorů.
- Koučování klientů v oblasti marketingu a budování brandu.
- Studené oslovování, pokud si chcete vydělat více.
Odměna:
10 % z prvního měsíce spolupráce5 % z každého dalšího měsíce spolupráce
Pro představu - klienti platí průměrně 10 000 Kč měsíčně. Nejméně za služby 8000 Kč, nejvíce 19 000 Kč. Předplácí si i software CloseDeal.cz po skončení spolupráce za 997 Kč nebo 2997 Kč měsíčně. Na vše se vztahuje odměna.
Odměna platí pro samostatně získané zakázky. Pokud budete potřebovat, abych byl na hovorech první měsíc s vámi a pomáhal vám, odměna se na tyto hovory nevztahuje. Jakmile budete samostatní v 20 % práce, odměna bude 20 % běžné odměny. Až budete na 80 % samostatní, odměna bude 80 % z běžné odměny. Až získáte samostatně zakázku a samostatně si ji udržíte, dostanete 100 % odměny. V tu chvíli už budeme dělat hovory jen spolu vy a já 1x týdně v délce 5 až 60 minut podle potřeby. Budu vám zodpovídat dotazy, pomáhat a zhodnotíme plnění vašich cílů.
Bonusy:
- Close rate (= úspěšnost uzavření obchodů z domluvených schůzek)... nad 40 %.... odměna +1 % navíc z tržby z nově získaných zákazníků v měsíci, kdy se povedlo dosáhnout přes 40 %
- Bonus za dlouhodobé udržení klienta.... pokud klient vydrží spolupracovat více než 3 měsíce .... +0,5% navíc z fakturace tohoto klienta- více než 6 měsíců ... dalšího +0,5% navíc z fakturace tohoto klienta
Sledujte mě na sociálních sítích
Facebook
Instagram
X
Youtube
TikTok